"Tänäänkään en keksinyt yhtään mitään uutta, en yhtään alkuainetta enkä onnen salaisuutta, silti näissä hetkissä on jotain mahtavuutta"

Eilinen oli eilen ja huomist ei ees oo. Mä vaan kellun ihmisvirrassa ja kelailen sen menoo. Ne sekoo. Oho taas on kulutettu yks tunti täst päivästä. Tää on kaikkein parasta aikaa ja täysin tyhjänpäivästä. Kuppi täynnä, tyhjä pää. Tänään ei haittaa yhtään, tyhjää, pää täynnä tyhjää.

Narcotic - Et oo niin hyvä
Sä et oo niin hyvä ku sä luulet ja mä en oo se joka tsiigaa, älä luule ittestäs liikaa.

Oivoi. Koulua on ollu taas monta viikkoo..voi ku tylsää. Nii ja sit vielä se kirjastokortti juttu...ei hele en jaksa sitä vinoilua siit. Oltiin menossa ruokalaan ja tarvittiin kelakortti sinne mukaan (kelaa maksaa ruuan) niin joku sitten nerona ei katsonut minkä kortin otti (koska oletti sen oleva kelakortti) ja ruokalan puolella kaveri huomautti, että mulla on kirjastokortti eikä kelakortti. Noh mitäs siinä...kävin hakeen oikeen kortin ja menin syömään. Kirjastokortti oli kelakortin paikalla (kuka sen siihen laittoi?!). Ja nyt kaverini tykkää muistuttaa mua siittä aina kun näkee tai kun ollaan menossa syömään. Menee hermot siihen.
Ihan leikillään se muistuttaa siit, mutta ei jaksa kuunnella joka välissä "mennääks kirjastokortilla syömään". Hiukan menee hermot siihen.
Ja sitte ku sillä on poikaystävä vielä samassa koulussa niin se on aina sen kanssa. Jos meen johonki ilman, että sanon sille niin se kysyy heti "minne R meni?". No voi kun huomaavaista...kiitän todella paljon. Sit se kaverini ei voi ikinä lähtee ennen ku sen poikakaverikin on päässy koulusta. Jää aina venaan sitä. *pyörittelee silmiään* Niiiiiiiiiiiiiiiin turhaa! Päästäkää pois. Only hate in my eyes

Niin kyllästyny tähän hommaan. Koulu, koti, läksyt, harrastus. Joka viikko tota samaa kaavaa. "Tuuks sä R tänne auttaan mua, tuo mulle vettä, tuo mulle paita. Tule nyt pois sieltä, ala tulla jo, mitä sä nyt teet, minnekkäs sitä ollaan menossa?" Argh.....naama_kiinni_!

Nii ja sitte toi yks hemmo yrittää käännyttää mua islamin uskoon. "i'm sure Riika that u will living a god life in first and u Allah will give u the paradie in afterlife, and i hope from Allah if i can't  marry u in the first life, i will marry u in afterlife in paradise". Ja noi kirjotusvirheet on sen hemmon omia...en jaksanu korjata, kun kopsasin suoraan keskustelusta.

Mutta nyt korvani kuulevat valitusta äidilät, joten pitää mennä. Adiós!