Aurinko paistaa. Ei vaan pääse nauttiin siitä, kun (pitäs) lukee kokeisiin. Ei kiinnostais mut vähä pakko.

Äiti koko ajan vahtoo koulusta. "Pitää saada hyvä todistus, lue niihin kokeisiin, onkos läksyt varmasti tehty, no mitäs koulussa tänään opittiin, onkos kokeita tulossa, oletkos lukenu läksyt kunnolla". Sit jos rupee inttää vastaan et mitä se koko ajan kyselee niin ei tuu mitään..."mutta se on sun työs, ihan niiku minäkin käyn töissä niin sinä käyt koulua". Aijaa? Ihan tosi?? Kohta 9 vuotta käyny koulua ja vielä on monta jäljellä. Tai opiskelua lähinnä, mut kuiteski. Joskus ala - asteella ajattelin ihan hohteessa, että sitte ku 9 luokalta pääsee niin ei tarvi enää ikinä käydä koulua. Aijai...päin mäntyä meni. Dääääm! :D

Katri: "turkkilaiset taitaa tykätä susta". Nii eli mulla on 2 turkkilaista mesessä (Leon ja joku toinen). Mutta kun aina vaan turkkilaisia putkahtaa mun meseen. Miks ei joskus vaikka joku joka osaa enkkua kunnolla :D Niiden turkkilaisten enkku tahtoo olla vähän...huonoa.

Noniin ja sieltä se tuli. "Tehtäskö niitä matikan juttuja vähän?". No teetkö vaikka varjos kanssa? Kun mua ei kiinnosta pätkän vertaa. Ai mulla on asenneongelma? Hah, itselläsi on. Sitä paitsi en mä ton kans voi mitään tehdä, kun mua ärsyttää jo sekin, kun se kävelee ohi. Ei tule toimeen se kans...ei sitten niin millään. Vitsin pulsu. Sori, mut se on kyl oikeesti totta. Ja sit se haluaa, että kaikki on sen kans kattomas telkkaria tai istumassa olkkaris tekemättä mitään. Se on kyl kaiken huippu, kun siltä kysyy jotain..."emt, kysy äidiltä". Äskeinen oli siis isästä :P

Ainii siit turkkilaisest viel, että se sanoo mulle välillä "you are so sweet" tai "my sweet heart". Joskus kysyin siltä jotain et onks se ihastunu muhun tai jotai muuta vastaavaa. Sit se oli vaa sillee "ei ei, en mä sitä tarkottanu, sä olet vaan suloisen näkönen, mut en mä ole ihastunu suhun". Ristiriitaista. Joku saattaa olla tosta vähän mustasukkanen :P No mut ei sillä ole mitään syytä olla, kun se on (hei haloo) turkista ja ikää jotai 27. Kyl mulle kelpaa ihan se 21 v. hemmo :D Se on sulonen ^^

Suunnittelin vähä kaikkee sen pään menoks :D No ei vaa...iha jotai normi juttuja. Ehkä työnnän sen järveen ja puhallellaa saippuakuplia :P Toivottavasti (ipana)serkut ei vaan hirveesti riehu, kun ne saattaa olla sillon täällä kans. Ja mummu tukkii suunsa...se kun tahtoo olla utelias. Mut ehkä mä teen kieron tempun ja vien sen jonnekki.

Mut nyt tää haaveilija haluis lopettaa, kun sitä huvita kirjottaa enää :P Loppusanat tulee bändiltä: Poets Of The Fall - Stay

Morning comes slow today
Memories push through from yesterday
Where will I be tomorrow
What do I have to show

From my life

Stay, I need you here for a new day to break
Stay, I want you near, like a shadow in my wake

Flow with life down the drain
Memories and force of will sustain
Where will I be tomorrow
What will be left to show

From my life

Stay, I need you here for a new day to break
Stay, I want you near, like a shadow in my wake

It's the little things, little things, little things, that make the world.
It's the little things, little things, little things, that make the world.

It's the little things, little things, little things, that make the world.

Stay, I need you here for a new day to break
Stay, I want you near, like a shadow in my wake

Stay, I need you here for a new day to break
Stay, I want you near, like a shadow in my wake

Stay, here with me, don't you leave
Stay, stay with me until the day is over